Retourneren

Geen probleem, wat is er gebeurd?

Wij van Cubic Colors zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Daarom streven we naar de beste kwaliteit, informatieverschaffing en service. We gaan ervan uit dat de bestelling voldoet aan de kwaliteit die je verwacht en aan de op de website vermelde specificaties. Want natuurlijk willen we dat jij trots bent op je pas aangekochte producten! Toch kan het voorkomen dat een product – om welke reden dan ook – niet voldoet aan jouw wensen of eisen. In dat geval mag je het item aan ons retourneren.

Wat is de reden voor het retour?


1. “Ik heb me vergist en wil het product retourneren.”
Met de zogenaamde afkoelperiode van Cubic Colors heb je de rust om na te denken over jouw aankoop. Binnen veertien dagen na de ontvangstdatum kun je jouw bestelling retourneren bij ons in de winkel of via het retourformulier. Na herroeping heb je vervolgens nog veertien dagen de tijd om het product terug te sturen.

2. “Het product is verkeerd of defect.”
Arriveert het product bij jou in verkeerde of defecte staat? Dat is erg vervelend! Maak in dat geval gebruik van onze garantie en defecten service door contact met ons op te nemen. Vervolgens bekijken we samen wat er aan de hand is en hoe dit het beste opgelost kan worden.

3. “Het product is beschadigd tijdens het vervoer.”
Elke bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg verpakt. We vinden het heel vervelend wanneer een pakket toch in beschadigde of geopende toestand bij je aankomt. Ons advies is om het product niet aan te nemen van de postbode en meer te lezen over de transport regeling.

Maatwerk retourneren
Omdat maatwerk artikelen speciaal voor jou gemaakt zijn, is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren. Heb je te maken met een defect of een beschadiging bij levering? Neem dan contact met ons op.